czwartek, 4 kwietnia 2013

kolorowanka - ot tak po prostu!

no ale nie byłaby ona sobie taka zwykła, żebym ją Wam pokazywała :)

to taka kolorowanka kreatywna, która rozwija wyobraźnię, jest podstawą do tworzenia innowacyjnych rozwiązań, a w końcowym efekcie oryginalnego dzieła, którego tak naprawdę staję się autorem głównym :)

wszystko wyszło za sprawą inspiracji tapetowymi p.K. na praktykach, ale także pewnego rysunkowego testu Twórczego Myślenia TCT-DP Urbana i Jellena (z tego miejsca pozdrawiam mojego promotora i całą ekipę zakładu PKR na APS ;) no i moją grupę V PK oczywiście!!!)

ok, przejdźmy z gadania do konkretów, zadanie brzmi: Dokończ obrazek - choć tak naprawdę tutaj nakierowowałam dzieciongi dodając: Dokończ obrazek, na którym widać łąkę.

no...i wyszło :)
(niestety wykasowałam sobie zdjęcia z tworzenia...strasznie mi szkoda, bo miałam też nagrany filmik, jak dzieciongi opisują swoje prace, a teraz po komputerowym zamieszaniu mam pusty folder :(... ale są prace! a to ich fotki!)
Dziabongowa łąka

Dzidziongowa łąka

tematy mogą być różne, kolorowanki możecie tworzyć sami dla dzieci - podobnie jak i ja, narysowałam markerem kilka elementów na kartce i skserowałam ją, proste co nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz