środa, 4 września 2013

HOUK PCV - czyli tipi z rurek

nosiłam się z zamiarem sprawienia dzieciongom domku-namiotu

jakoś zawsze przy okazji urodzin czy świąt o tym zapominam, to też postanowiłam zrobić im go sama, o!
miałam kilka pomysłów, parę też zrealizowałam, a dzisiaj przedstawię Wam jeden z nich

namiot, wersja przenośna, tania i nie wymaga umiejętności szycia - tipi

ja zrobiłam go z 4 rurek PCV o długości ok. 1,5 metra każda (są to dwie rury za 5,48 zł za jedną, zakupione w składzie budowlanym i przecięte przez uroczego Pana Sprzedawcę)

potem skleiłam je taśmą na górze

a na dole, co by domek się nie rozjeżdżał robiąc szpagat ;) podłożyłam po kolanku PCV - kupiłam w tym samym składzie budowlanym, jeden za 0,74 zł

na wierzch dałam prześcieradło i złapałam je tylko w jednym miejscu nitką i igłą - można spiąć agrafką równie dobrze! a do środka wsadziłam materacyk z łóżeczka dziecięcego

a tak wygląda złożone


koszt całkowity: niecałe 15 zł (biorąc pod uwagę szczątkowy koszt za taśmę, nitkę lub agrafkę)

a jak się znudzi, to mamong już wie co z tego będzie dalej... ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz