poniedziałek, 15 kwietnia 2013

edukacja segregacja

to wazne wpajać dzieciom zasady ekologii i ochrony środowiska
a umiejętność segregowania śmieci na pewno do takowych należy i jest prosta do nauki, a zarazem bardzo wdzięczna do adaptowania w wiele fajnych zabaw...

ja nic odkrywczego nie wymyśliłam, ale inspiracją były dla mnie przyniesione przez Tatonga z piwnicy jakies takie pudełeczka styropianowe niewiadomego pochodzenia...

 zatem zrobiłam z nich kontenery do treningu segregacji odpadów :)

wydrukowałam zdjęcia przedmiotów śmieci, które po wylosowaniu przez dzieciongi należało wsadzić w odpowiedni kontener - losowali na zmianę, nazywali śmieć z obrazka, określali jego grupę odpadową, szukali takiego kontenera i wrzucali do środka

radzi sobie tutaj Dziabong

kontenery szeregiem ułożone równiutko przez dzieciongi...

działa sprawnie Dzidziong

kontenery z góry

a Wy, segregujecie śmieci...?
u nas na osiedlu jest kontener zwany RECY-MIX i dlatego segregujemy nasze odpady na dwa worki, jeden jest do recyklingu (plastik, metal, papier, szkło) a drugi jest na odpady komunalne...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz