niedziela, 17 lutego 2013

biedroneczki są w kropeczki

kilka dni temu widziałam u koleżanki zdjęcie na profilu facebook, a na zdjęciu masę małych biedroneczek zrobionych z nakrętek z doklejonymi plastikowymi ruchomymi oczkami
i pomyślałam, że jest to super pomysł na trening klasyfikowania!
przygotowałam zatem sswoje nakrętki w kolorach: niebieskie, czerwone, żółte i zielone
te nakrętki, których kolorów mi brakowało, okleiłam papierem samoprzylepnym w odpowiednim kolorze
stworzyłam 4 rodzinki pod względem koloru (jak wyżej napisałam), ale także 4 rodzinki pod względem liczb kropeczek!
bo każda rodzinka składa się z 1 mamy (dużej nakrętki) i 4 dzieci (małe nakrętki), każda z biedronek ma oczka doklejone i narysowane kropeczki
oprócz klasyfikowania pod względem kolorów i liczby kropek, można ułożyć ciągi liczbowe, tzn. żeby każda następna biedronka miała więcej kropek
generalnie - biedroneczki są w kropeczki i to super zabawa :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz