wtorek, 12 marca 2013

CANDY :)

jak dojrzałam, że blisko 5000 razy odwiedziliście mojego bloga, to WOW - normalnie... bardzo mi miło :)
też spostrzegłam, że to już 100 przekroczona we wpisach - mam nadzieję, że nie przynudzam w nich ;P

to najwyższy czas na CANDY - taka podwójna okazja jest w sam raz na porozdawanie Wam cukierasków :)

z racji tego, że w tym miesiącu były Polskie Dni Montessori prezent też będzie z pomocy montessoriańskich pochodził, a mianowicie szorstkie karty wody-lądy (wykonane homemade przeze mnie i Tatonga), o takie jak te:

Zapraszam Was bardzo serdecznie!!!
a żeby wziąć udział w losowaniu tego zestawu kart to wystarczy, że wpiszecie w komentarzu swojego maila i jeśli macie chęć to dołączcie także do grona osób obserwujących bloga 

Na wpisy czekam do 25 marca br. do godziny 23:59 ;)
Losowanie i ogłoszenie wyników odbędzie się następnego dnia, tj.26 marca.
Osoba, która zostanie wylosowana zostanie poinformowana mailownie oraz tutaj przez wpis na blogu.

Aha, jeśli będzie dużo osób chętnych, przewiduję dodatkowe prezenciki :)
zatem zachęcam do udostępniania linka do tego candy - im Was więcej, tym większe szanse na nagrody :)

pozdrawiam gorąco!!!!

3 komentarze: