wtorek, 26 marca 2013

WYNIKI CANDY!

wybaczcie, ale jestem dość zabiegana - ten czas przedświąteczny nagli i nałożyło się jeszcze kilka spraw do zrobienia, takich z natury "na wczoraj", no i takie są efekty, że ja wszedzie w biegu...

ale o losowaniu nie zapomnialam i mam juz wyniki!!!

na poczatku chcialam bardzo podziekowac za Wasze odwiedzanie mojego bloga - jest mi bardzo, bardzo, bardzo milo!
i dziekuje tym trzem osobom, ktore zglosily sie do mojego pierwszego candy - z wielka checia obdarowałabym Was Wszystkie, jednak zasady konkursu są takie, że nagroda "Karty lądy i wody" może trafić tylko do jednej osoby...

przedstawie Wam procedure roztrzygniecia konkursu:
wymyślilam sobie taki system losowania, ze przygotowane karteczki z adresami mailowymi trzymałam w dłoni jako wachlarz

najpierw losował Dziabong

potem losował Dzidziong


a kartka z adresem mailowym zwycięscy została u mnie:


OLKOWSKA.AGNIESZKA(AT)GMAIL.COM - GRATULUJE!!!!


dalsze etapy będę już realizować poprzez poprzez korespondencje mailową


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz